JAKIE DOKUMENTY NALEŻY ZŁOŻYĆ, CELEM UBIEGANIA SIĘ
O PRZYJĘCIE DO SŁUŻBY W POLICJI:
- Podanie o przyjęcie do służby w Policji, kierowane do Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu. W podaniu należy wskazać jednostkę Policji, w której kandydat chciałby pełnić służbę.
- Kwestionariusz osobowy – wypełnione pismem drukowanym części A i B. Druk dostępny jest w na stronie internetowej www.policja.pl, zakładka „Praca" - „Dokumenty do pobrania". Tam znajdują się także dokładne informacje na temat postępowania kwalifikacyjnego dla kandydatów do służby w Policji. Ponadto, na stronie internetowej Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu – zakładka „Zostań jednym z nas" lub zakładka PRACA, SŁUŻBA W POLICJI.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe.
- Kserokopie świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby.
- Kserokopia dowodu osobistego i prawa jazdy.
JAK ZŁOŻYĆ DOKUMENTY:
Wyłącznie drogą pocztową, na adres:
Komenda Powiatowa Policji
w Lwówku Śląskim
ul. Jana Pawła II 12
59-600 Lwówek Śląski
Szczegółowych informacji, dot. procedury kwalifikacyjnej można uzyskać pod nr telefonu 47 8735265.
REALIZACJA KOLEJNYCH ETAPÓW POSTĘPOWANIA KWALIFIKACYJNEGO:
Czasowo wstrzymano realizację kolejnych etapów postępowania kwalifikacyjnego do służby w Policji.