Nazwisko i Imię | Telefon/ Nr pokoju |
|
Barycka Maja - Specjalista ds. rejestracji | 75 782 42 24 wew. 266 pok. 17 |
m.barycka@lwowekslaski.praca.gov.pl |
Bondrow Beata – Specjalista ds. programów | 75 782 42 24 wew. 255 pok. 7 |
b.bondrow@lwowekslaski.praca.gov.pl |
Bondrow Małgorzata – Specjalista ds. ewidencji i świadczeń | 75 782 42 24 wew. 271 pok. 14 |
m.bondrow@lwowekslaski.praca.gov.pl |
Delost Olivia - Pośrednik pracy-stażysta | 75 782 42 24 wew. 264 st. 1 |
o.delost@lwowekslaski.praca.gov.pl |
Filipek Anita - Starsza księgowa | 75 782 42 24 wew. 254 pok. 7 |
- |
Franczyk-Mius Justyna– Kierownik Działu OE, IOD | 75 782 42 24 wew. 277 pok. 25 |
ewidencja@lwowekslaski.praca.gov.pl iod@lwowekslaski.praca.gov.pl |
Gołębiowska-Polak Ewelina – Zastępca Dyrektora PUP |
75 782 42 24 wew. 252 pok. 12 |
zastepca@lwowekslaski.praca.gov.pl |
Grządko Katarzyna - Referent | 75 782 42 24 wew. 200 pok. 11 |
wrlw@praca.gov.pl |
Karpowicz Paweł – Zastępca Kierownika Działu CAZ | 75 782 42 24 wew. 202 pok. 6 |
p.karpowicz@lwowekslaski.praca.gov.pl caz@lwowekslaski.praca.gov.pl |
Kida Piotr – Referent ds. informatyki | 75 782 42 24 wew. 267 pok. 1 |
informatyk@lwowekslaski.praca.gov.pl |
Knapik Kamila – Doradca zawodowy | 75 782 42 24 wew. 279 pok. 26 |
k.knapik@lwowekslaski.praca.gov.pl |
Kopyto Aleksandra – Specjalista ds. programów | 75 782 42 24 wew. 255 pok. 7 |
a.kopyto@lwowekslaski.praca.gov.pl |
Kostera Beata – Księgowa | 75 782 42 24 wew. 287 pok. 2 |
b.kostera@lwowekslaski.praca.gov.pl |
Litus Elżbieta – Główny księgowy | 75 782 42 24 wew. 269 pok. 16 |
ksiegowosc@lwowekslaski.praca.gov.pl |
Mytych Edyta – Referent | 75 782 42 24 wew. 262 pok. 17 |
e.mytych@lwowekslaski.praca.gov.pl |
Niżnik Agnieszka – Kierownik Działu CAZ | 75 782 42 24 wew. 253 pok. 15 |
a.niznik@lwowekslaski.praca.gov.pl |
Jowita Ulińska - Pośrednik pracy | 75 782 42 24 wew. 276 pok. 13 |
j.ulinska@lwowekslaski.praca.gov.pl |
Pałasiuk Agnieszka – Pośrednik pracy-stażysta | 75 782 42 24 wew. 261 st. 2 |
a.palasiuk@lwowekslaski.praca.gov.pl |
Pawlak Ewa – Specjalista ds. ewidencji i świadczeń | 75 782 42 24 wew. 258 pok. 14 |
e.pawlak@lwowekslaski.praca.gov.pl |
Piotrowska-Maślanka Dorota – Dyrektor PUP | 75 782 42 24 pok. 10 |
dyrektor@lwowekslaski.praca.gov.pl |
Suduł Justyna - Referent | 75 782 42 24 wew. 260 pok. 30 |
j.sudul@lwowekslaski.praca.gov.pl |
Węsierska Ewa – Pośrednik pracy-stażysta | 75 782 42 24 wew. 256 st. 3 |
e.wesierska@lwowekslaski.praca.gov.pl |
Wierzbicka Kamila – Pośrednik pracy | 75 782 42 24 wew. 274 pok. 4 |
k.wierzbicka@lwowekslaski.praca.gov.pl |
Wójtowicz Anna - Pośrednik pracy -stażysta | 75 782 42 24 wew. 275 pok. 13 |
a.wojtowicz@lwowekslaski.praca.gov.pl |
Wróbel Anna - Pośrednik pracy | 75 782 42 24 wew. 263 St. 1 |
a.wrobel@lwowekslaski.praca.gov.pl |
Wyborna Danuta – Pośrednik pracy | 75 782 42 24 wew. 259 pok. 4 |
d.wyborna@lwowekslaski.praca.gov.pl |
Zaborowska Barbara - Specjalista ds. rozwoju zawodowego | 75 782 42 24 wew. 257 pok. 8 |
b.zaborowska@lwowekslaski.praca.gov.pl |
Aktualność - Powiatowy Urząd Pracy w Lwówku Śląskim
Dane kontakowe
Deklaracja dostępności
Powiatowy Urząd Pracy w Lwówku Śląskim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony lwowekslaski.praca.gov.pl .
Data publikacji strony internetowej: Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Niezgodność z załącznikiem
- W części filmów nie ma napisów;
- Część pól formularza kontaktowego ma etykiety niepowiązane z polami. W razie problemów, możesz kontaktować się z nami, pisząc także na adres e-mailowy lub dzwoniąc do nas.
- brak dostępności języka migowego
Treści nieobjęte przepisami
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do
Piotr Kida - e-mail: informatyk@lwowekslaski.praca.gov.pl lub telefonicznie 757824224 .
Justyna Franczyk-Mius - e-mail: ewidencja@lwowekslaski.praca.gov.pl lub telefonicznie 757824224 .
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Powiatowy Urząd Pracy w Lwówku Śląskim
- Adres: ul. Budowlanych 1, Lwówek Śląski 59-600
- e-mail: wrlw@praca.gov.pl .
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Dostępność architektoniczna
Powiatowy Urząd Pracy w Lwówku Śląskim, ul. Budowlanych 1, Lwówek Śląski 59-600
Budynek, w którym znajduje się siedziba Powiatowego Urzędu Pracy w Lwówku Śląskim przystosowany jest do obsługi osób niepełnosprawnych ruchowo. Do budynku prowadzi wejście od ulicy Budowlanych – do wejścia prowadzi podjazd dla wózków inwalidzkich. Budynek siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Lwówek Śląski jest budynkiem parterowym, wyposażonym w szerokie korytarze, dzięki czemu osoby korzystające z wózków inwalidzkich mają zapewniony dostęp do większości niezbędnych dla interesantów pomieszczeń włącznie z WC dla osób niepełnosprawnych. Dla osób poruszających się na wózkach wyznaczono stanowisko obsługi, które znajduje się przy wejściu urzędu. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W Powiatowym Urzędzie Pracy w Lwówku Śląskim nie ma pętli indukcyjnych, nie ma oznaczeń w alfabecie brajla, brak oznaczenia kontrastowego. Przed budynkiem Urzędu, w pobliżu wejścia dla osób niepełnosprawnych ruchowo znajduje się 1 miejsce parkingowe dla samochodów osób niepełnosprawnych.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online
Powiatowy Urząd Pracy w Lwówku Śląskim zapewnia osobom uprawnionym dostęp do usług tłumacza języka migowego przy załatwianiu spraw w urzędzie. Osoba niepełnosprawna w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1172) zainteresowana załatwieniem sprawy urzędowej przy pomocy tłumacza języka migowego jest zobowiązana zgłosić ten fakt co najmniej na 3 dni robocze przed terminem jej załatwienia (z wyłączeniem sytuacji nagłych) pod numerem faksu 75 782 42 27, e mail: ewidencja@lwowekslaski.praca.gov.pl., drogą pocztową: ul. Budowlanych 1, 59-600 Lwówek Śląski lub osobiście w siedzibie urzędu w sekretariacie. Zgłoszenie powinno zawierać krótki opis sprawy, której spotkanie będzie dotyczyło. Klient, który chce uzyskać informację na temat rynku pracy i formach wsparcia z urzędów mogą skorzystać z usługi konsultanta Zielonej Linii – tłumacz, posługującego się polskim językiem migowym.
III NABÓR WNIOSKÓW OSÓB BEZROBOTNYCH O PRZYZNANIE JEDNORAZOWYCH ŚRODKÓW NA PODJĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
III NABÓR WNIOSKÓW
OSÓB BEZROBOTNYCH O PRZYZNANIE JEDNORAZOWYCH ŚRODKÓW NA PODJĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
Termin składania wniosków:
od 31.03.2025 roku do 04.04.2025 roku
Druki wniosków oraz zasady przyznawania środków na rok 2025 do pobrania na stronie internetowej Powiatowego Urzędu Pracy
we Lwówku Śląskim
https://lwowekslaski.praca.gov.pl
Wsparcie finansowane będzie w ramach środków:
- Programu Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027 projektu „Aktywizacja osób pozostających bez pracy w powiecie lwóweckim II” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
- Funduszu Pracy
Projektu w ramach
Informacja:
- na witrynie internetowej:
- telefoniczna dotycząca jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej pod numerem: 75 782 42 24 do 26 wew. 259
#FunduszeEU
#FunduszeEuropejskie
Projekt realizowany w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lwówku Śląskim w ramach Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
Powiatowy Urząd Pracy w Lwówku Śląskim realizuje projekt w ramach Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027 dla: Osi Priorytetowej 7 Fundusze Europejskie na rzecz rynku pracy i włączenia społecznego na Dolnym Śląsku, Działania 7.1 Aktywizacja osób na rynku pracy, Typ 7.1.A Projekty powiatowych urzędów pracy, pt. ”Aktywizacja osób pozostających bez pracy w powiecie lwóweckim II”
Termin realizacji projektu: 01.01.2025 r. – 31.12.2025 r.
Kwota dofinansowania: 1 969 109,17 zł (w tym 1 378 376,42 zł ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus)
Celem projektu jest zwiększenie możliwości zatrudnienia osób pozostających bez pracy w powiecie lwóweckim.
Grupę docelową wsparcia stanowią osoby bezrobotne, w rozumieniu ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, w szczególności:
a) znajdujące się w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy, tj. kobiety, osoby w wieku
50 lat i więcej, osoby z niepełnosprawnościami, osoby długotrwale bezrobotne, osoby
o niskich kwalifikacjach;
b) osoby młode w wieku 18-29 lat, zwłaszcza: z grupy NEET (tzn. osoby młode w wieku 15-29 lat, które spełniają łącznie trzy następujące warunki:
- nie pracują tj. są osobami bezrobotnymi lub osobami biernymi zawodowo,
- nie kształcą się tj. nie uczestniczą w kształceniu formalnym w trybie stacjonarnym,
- nie szkolą się tj. nie uczestniczą w pozaszkolnych zajęciach mających na celu uzyskanie, uzupełnienie lub doskonalenie umiejętności i kwalifikacji zawodowych lub ogólnych, potrzebnych do wykonywania pracy).
Planowany zakres wsparcia:
- pośrednictwo pracy i/lub poradnictwo zawodowe – około 83 osoby;
- staże – około 28 osób (rekrutacja trwa od lutego 2025 roku do wyczerpania środków);
- prace interwencyjne – 5 osób (rekrutacja trwa od lutego 2025 roku do wyczerpania środków);
- szkolenia – około 5 osób (rekrutacja trwa od lutego 2025 roku do wyczerpania środków);
- jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej – około 35 osób (rekrutacja trwa od lutego 2025 roku do wyczerpania środków),
- bon na zasiedlenie –10 osób (rekrutacja trwa od lutego 2025 roku do wyczerpania środków).
Projekt jest realizowany zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, zasadą równości szans kobiet i mężczyzn, zasadą zrównoważonego rozwoju oraz Kartą Praw Podstawowych Unii Europejskiej z dnia 26 października 2012 r. i Konwencją o Prawach Osób Niepełnosprawnych sporządzoną w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r.
Głównym rezultatem, który zostanie osiągnięty dzięki realizacji projektu będzie podjęcie zatrudnienia przez około 58osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lwówku Śląskim (w tym około 6 osób długotrwale bezrobotnych oraz około 30 osób w wieku 18-29 lat).
Szczegółowe informacje i wskazówki można uzyskać w trakcie trwania projektu w urzędzie lub telefonicznie:
- o projekcie: pokój 7, tel. 75 782 42 24 wew. 255;
- z zakresu aktywnych form wsparcia:
- staż – pokój nr 4; tel. 75 782 42 24 wew. 274;
- bon na zasiedlenie i prace interwencyjne – pokój nr 13; tel. 75 782 42 24 wew. 276;
- szkolenia – pokój nr 8; tel. 75 782 42 24 wew. 257;
- jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej – pokój nr 4; tel. 75 782 42 24 wew. 259.
Informacje dla osób bezrobotnych udzielają również doradcy klienta i pośrednicy pracy.
Każdemu uczestnikowi projektu przysługuje możliwość pisemnego zgłaszania do Instytucji Pośredniczącej (Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy-Filia we Wrocławiu,
ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 4,52-326 Wrocław) podejrzenia o niezgodności Projektu lub działań Beneficjenta (Powiat lwówecki/Powiatowy Urząd Pracy w Lwówku Śląskim)
z Konwencją o Prawach Osób Niepełnosprawnych sporządzoną w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r. oraz Kartą Praw Podstawowych Unii Europejskiej z dnia
26 października 2012 r..
Każdemu podmiotowi uczestniczącemu w Projekcie przysługuje możliwość zgłaszania Instytucji Pośredniczącej, m.in. za pomocą anonimowego formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej Instytucji Pośredniczącej: http://www.dwup.pl/kontakt/formularz.html, informacji o możliwości wystąpienia nadużycia finansowego, w tym konfliktu interesów lub korupcji.
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
Ogłoszenie o konkursie na stanowisko ASYSTENTA SĘDZIEGO
OGŁOSZENIE O KONKURSIE
Na podstawie art. 155a ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych
(t.j. Dz. U. z 2024, poz.334 ze zm.) i rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 14
października 2013 r. w sprawie przeprowadzania konkursu na stanowisko asystenta sędziego
(Dz. U. z 2023 r., poz.2106)
Prezes Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim
ogłasza konkurs na stanowisko
ASYSTENTA SĘDZIEGO
Liczba wolnych stanowisk pracy: 3 – w pełnym wymiarze etatu.
Konkurs (II i III etap) odbędzie się w dniu 16 maja 2025 r. o godz. 10.00 w sali nr 104 w
budynku Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim, ul. Jaśkiewicza 12 /Konkurs na stanowisko
asystenta sędziego przeprowadzany jest zgodnie z przepisami rozporządzania Ministra
Sprawiedliwości z dnia 14 października 2013 r. w sprawie przeprowadzania konkursu na
stanowisko asystenta sędziego (Dz. U. z 2023r, poz.2106)/.
Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:
Stosownie do art. 155 § 2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów
powszechnych (t.j. Dz. U. 2024, poz. 334 ze zm.) na stanowisku asystenta sędziego może być
zatrudniony ten, kto:
1. jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych
i obywatelskich,
2. jest nieskazitelnego charakteru,
3. ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne
uznane w Polsce,
4. ukończył 24 lata.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. wniosek o zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego;
2. życiorys i informację o przebiegu kariery zawodowej;
3. oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie
studiów wyższych na kierunku prawo w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu
zawodowego magistra albo zaświadczenie o zdanym egzaminie magisterskim, albo
oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie
zagranicznych studiów wyższych na kierunku prawo uznanych w Rzeczypospolitej
Polskiej na podstawie odrębnych przepisów;
4. oświadczenie, że wobec kandydata nie jest prowadzone postępowanie o
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
5. oświadczenie, że jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw
cywilnych i obywatelskich;
6. aktualną fotografię zgodną z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów
osobistych / należy wypełnić załączoną do niniejszego ogłoszenia „zgodę na
udostępnienie wizerunku”
7. inne dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i uprawnienia.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku asystenta sędziego:
Zakres wykonywanych zadań zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia
8 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz. U. z 2012 r. poz. 1270).
Termin i miejsce złożenia dokumentów:
Zgłoszenie o przystąpieniu do konkursu wraz z dokumentami należy złożyć do
4 kwietnia 2025 r. w Biurze Podawczym Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim,
ul. Jaśkiewicza 12 59-600 Lwówek Śląski z zaznaczeniem na kopercie „KONKURS NA
STANOWISKO ASYSTENTA SĘDZIEGO” lub za pośrednictwem operatora świadczącego usługi
pocztowe (za datę złożenia zgłoszenia uważa się datę nadania przesyłki pocztowej w
placówce pocztowej operatora).
Kontakt pod numerem telefonu: 75 64 69464.
Lista kandydatów zakwalifikowanych do II etapu będzie udostępniona w siedzibie Sądu
Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz umieszczona zostanie 11 kwietnia 2025 r. na stronie
internetowej BIP tut. Sądu (www.lwowekslaski.sr.gov.pl)
Informacje dodatkowe:
Konkurs składa się z trzech etapów, przeprowadza go Komisja powołana przez Prezesa Sądu
Rejonowego w Lwówku Śląskim.
Etap I - Wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów
formalnych przystąpienia do konkursu.
Etap II – test obejmujący 36 pytań z zakresu prawa cywilnego i karnego oraz postępowania
cywilnego i Karnego oraz praca pisemna na jeden z dwóch tematów z zakresu prawa
cywilnego i prawa karnego, wybrany przez kandydata
Etap III - Rozmowa kwalifikacyjna. Komisja sprawdza predyspozycje kandydata do
wykonywania zawodu asystenta sędziego.
Oferty niespełniające wskazanych w ogłoszeniu wymogów zostaną odrzucone.
Kandydatury zgłoszone po terminie lub wysyłane drogą mailową nie będą rozpatrywane.
W przypadku zgody kandydata na przetwarzanie jego danych osobowych w dalszej rekrutacji
(lista rezerwowa) należy przedłożyć podpisaną zgodę na przetwarzanie danych. („zgoda na
przetwarzanie danych osobowych - lista rezerwowa”)
Kandydaci niezatrudnieni i niezakwalifikowani na listę rezerwową mogą odebrać złożone
przez siebie dokumenty rekrutacyjne w terminie 14 dni od zakończenia procedury
konkursowej w Samodzielnej Sekcji Administracyjnej pok. 204. Po upływie tego terminu
oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
OGŁASZAMY II NABÓR WNIOSKÓW OSÓB BEZROBOTNYCH O PRZYZNANIE JEDNORAZOWYCH ŚRODKÓW NA PODJĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
II NABÓR WNIOSKÓW
OSÓB BEZROBOTNYCH O PRZYZNANIE JEDNORAZOWYCH ŚRODKÓW NA PODJĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
Termin składania wniosków:
od 03.03.2025 roku do 07.03.2025 roku
Druki wniosków oraz zasady przyznawania środków na rok 2025 do pobrania na stronie internetowej Powiatowego Urzędu Pracy
we Lwówku Śląskim
https://lwowekslaski.praca.gov.pl
Wsparcie finansowane będzie w ramach środków:
- Programu Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027 projektu „Aktywizacja osób pozostających bez pracy w powiecie lwóweckim II” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
- Funduszu Pracy
Projektu w ramach
Informacja:
- na witrynie internetowej:
- telefoniczna dotycząca jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej pod numerem: 75 782 42 24 do 26 wew. 259
#FunduszeEU
#FunduszeEuropejskie
Pomoc dla firm dotkniętych powodzią
Ministerstwo Rozwoju i Technologii chcąc zapewnić poszkodowanym przedsiębiorcom rzetekne informacje o dostępnych formach wsparcia uruchomiło:
- stronę internetową www.biznes.gov.pl/powodz z opisem dostępnego wsparcia oraz odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania; https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/035376
- infolinię „Centrum Pomocy Przedsiębiorcy”, której konsultanci odpowiadają na pytania przedsiębiorców m.in. w formie telefonicznej pod numerem: 801 055 088 lub 22 765 67 32.
informacja
Powiatowy Urząd Pracy w Lwówku Śląskim informuje, iż planuje ogłosić nabór wniosków o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej
Powiatowy Urząd Pracy w Lwówku Śląskim informuje,
iż planuje ogłosić nabór wniosków osób bezrobotnych
o przyznanie jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej w terminie
od 03.03.2025 r. do 07.03.2025 r.
Druki wniosków oraz zasady przyznawania środków na rok 2025
do pobrania na stronie internetowej Powiatowego Urzędu Pracy
we Lwówku Śląskim
https://lwowekslaski.praca.gov.pl
Informacja:
- na witrynie internetowej:
- telefoniczna dotycząca jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej pod numerem: 75 782 42 24 do 26 wew. 259
#FunduszeEU
#FunduszeEuropejskie
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lwówku Śląskim ogłasza nabór kandydatów do pełnienia funkcji: KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lwówku Śląskim ogłasza nabór kandydatów do pełnienia funkcji:
KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ
umowa o pracę w zadaniowym systemie czasu pracy w wymiarze pełnego etatu, od 1 marca 2025 r.
1. Niezbędne wymagania formalne:
1) Kandydat posiada:
a. wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia,
praca socjalna, nauki o rodzinie lub
b. wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi
w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem
kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo - wychowawczej oraz co najmniej roczne
doświadczenie
w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza
lub prowadzący rodzinny dom dziecka;
2) kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie
jest mu zawieszona ani ograniczona;
3) kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny- w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku
do niego wynika z tytułu egzekucyjnego;
4) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne
przestępstwo skarbowe;
5) kandydat nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
z dostępem ograniczonym;
6) kandydat daje rękojmię należytej realizacji zadań koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej.
2. Wymagania merytoryczne:
1) znajomość ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
oraz aktów wykonawczych do niej,
2) znajomość ustawy - Kodeks rodzinny i opiekuńczy.
3. Wymagania dodatkowe:
1) prawo jazdy kat B;
2) samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
3) odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań;
4) wysoki stopień empatii;
5) nieposzlakowana opinia;
6) kreatywność;
7) umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Windows oraz pakietu Office;
8) umiejętność pracy w zespole;
9) znajomość programu POMOST.
4. Zakres wykonywanych zadań:
1) udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka
w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej;
2) przygotowanie we współpracy z rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom
dziecka oraz asystentem rodziny, a w przypadku, gdy rodzinie dziecka nie został przydzielony
asystent rodziny- we współpracy z podmiotem organizującym pracę z rodziną, planu pomocy dziecku;
3) pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu
wzajemnego kontaktu;
4) zapewnienie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do
specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacji;
5) zgłaszanie do ośrodka adopcyjnego informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną,
w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających;
6) udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej;
7) przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy
zastępczej;
8) działania związane z naborem kandydatów do pełnienie funkcji rodziny zastępczej zawodowej,
niezawodowej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka;
9) udział przy kwalifikowaniu osób kandydujących do pełnienia funkcji rodziny zastępczej lub
prowadzenia rodzinnego domu dziecka;
10) udział w organizowaniu szkoleń dla kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej lub
prowadzenia rodzinnego domu dziecka oraz dla kandydatów do pełnienia funkcji dyrektorów
placówek opiekuńczo wychowawczych typu rodzinnego;
11) działania związane z zapewnieniem pomocy i wsparcia osobom sprawującym rodzinną pieczę
zastępczą, w szczególności w ramach grup wsparcia oraz rodzin pomocowych;
12) współpraca ze środowiskiem lokalnym w szczególności z ośrodkami pomocy społecznej,
sądami i ich organami pomocniczymi, instytucjami oświatowymi, podmiotami leczniczymi,
a także kościołami i związkami wyznaniowymi oraz z organizacjami społecznymi;
13) udział w dokonywaniu okresowej oceny sytuacji dzieci przebywających w rodzinnej pieczy
zastępczej;
14) udział w dokonywaniu oceny rodziny zastępczej lub prowadzącego rodzinny dom dziecka pod
względem predyspozycji do pełnienia powierzonej im funkcji oraz jakości wykonywanej
pracy;
15) udział w sporządzaniu opinii o których mowa w art. 139a ustawy o wspieraniu rodziny
i systemie pieczy zastępczej;
16) działania związane z prowadzeniem rejestru rodzin zastępczych oraz przebywających w nich
dzieci.
5. Wymagane dokumenty:
1) CV;
2) kserokopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenie
o zatrudnieniu – w przypadku pozostawania w stosunku pracy);
4) oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, że nie jest i nie był
pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie była mu zawieszona ani
ograniczona (dotyczy osób posiadających dzieci);
5) oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, o wypełnianiu obowiązku
alimentacyjnego w przypadku, gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego;
6) oświadczenie kandydata o niefigurowaniu w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na
Tle Seksualnym;
7) oświadczenie kandydata o rękojmi należytej realizacji zadań koordynatora rodzinnej pieczy
zastępczej;
8) oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, że nie był skazany
prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną o pełnej zdolności do
czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
10) oświadczenie kandydata zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji- zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
11) pisemną koncepcję pracy własnej na stanowisku koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej,
uwzględniającą metodologię pracy z dzieckiem i rodziną zmierzającą do opracowania planu
pomocy dziecku;
12) oświadczenie kandydata zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
6. Miejsce wykonywania pracy:
Teren powiatu lwóweckiego, praca w środowisku i w miejscu zamieszkania rodzin zastępczych
oraz w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lwówku Śląskim.
7. Forma zatrudnienia:
Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej- umowa o pracę, zadaniowy czas pracy, umowa
od 1 marca 2025 r.
8. Termin i miejsce składania dokumentów:
1) wymagane dokumenty należy składać osobiście w Powiatowym Centrum Pomocy
Rodzinie w Lwówku Śląskim (pokój Nr 1) lub za pośrednictwem poczty na adres:
Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lwówku Śląskim, ul. Szpitalna 4, 59- 600
Lwówek Śląski w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Koordynator rodzinnej pieczy
zastępczej- rekrutacja” w terminie do 24 lutego 2025 r., decyduje data wpływu do
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lwówku Śląskim;
2) dokumenty aplikacyjne, które wpłyną po wskazanym terminie lub dokumenty
niekompletne, nie będą rozpatrywane.
9. Informacje dodatkowe:
1) osoby spełniające wymagania określone w ogłoszeniu mogą zostać zaproszone na rozmowę
kwalifikacyjną, o terminie której kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie;
2) informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie BIP Powiatowego Centrum
Pomocy Rodzinie w Lwówku Śląskim http://pcprlwowekslaski.bipstrona.pl/ i na tablicy
ogłoszeń;
3) dokumenty aplikacyjne zostaną zwrócone kandydatowi w terminie 30 dni od dnia zakończenia
procesu rekrutacji.
II NABÓR WNIOSKÓW - Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowisk pracy
II NABÓR WNIOSKÓW Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowisk pracy
II NABÓR WNIOSKÓW
NABÓR WNIOSKÓW PRACODAWCÓW/PODMIOTÓW PROWADZĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ O REFUNDACJĘ KOSZTÓW WYPOSAŻENIA LUB DOPOSAŻENIA STANOWISK PRACY
Termin składania wniosków od 17.02.2025 roku do 28.02.2025 roku
Druki wniosków oraz zasady przyznawania środków na rok 2025
do pobrania na stronie internetowej Powiatowego Urzędu Pracy
we Lwówku Śląskim
https://lwowekslaski.praca.gov.pl
Informacja:
> na witrynie internetowej: https://lwowekslaski.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/wsparcie-tworzenia-miejsc-pracy/refundacja-kosztow-wyposazenia-lub-doposazenia-stanowiska-pracy/-/asset_publisher/XSGfPey378S8/content/14553-refundacja-kosztow-wyposazenia-lub-doposazenia-stanowiska-pracy/10240
> telefoniczna dotycząca refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy pod numerem: 75 782 42 24 do 26 wew. 275
NABÓR KANDYDATÓW DO SŁUŻBY W NADODRZAŃSKIM ODDZIALE STRAŻY GRANICZNEJ
Dyrektor Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze ogłasza konkurs dotyczący zatrudnienia pracownika w Sądzie Rejonowym w Lwówku Śląskim celem zastępstwa urzędnika w okresie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy (umowa o pracę na czas określony)
Spotkanie informacyjne EURES - "Bezpieczna praca za granicą - przeciwdziałanie handlu ludźmi"