Публикатор

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lwówku Śląskim ogłasza nabór kandydatów do pełnienia funkcji: KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ

     Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lwówku Śląskim ogłasza nabór kandydatów do pełnienia funkcji:
                                       KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ
umowa o pracę w zadaniowym systemie czasu pracy w wymiarze pełnego etatu, od 1 marca 2025 r.
1. Niezbędne wymagania formalne:
1) Kandydat posiada:
a. wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia,
praca socjalna, nauki o rodzinie lub
b. wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi
w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem
kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo - wychowawczej oraz co najmniej roczne
doświadczenie
w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza
lub prowadzący rodzinny dom dziecka;
2) kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie
jest mu zawieszona ani ograniczona;
3) kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny- w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku
do niego wynika z tytułu egzekucyjnego;
4) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne
przestępstwo skarbowe;
5) kandydat nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
z dostępem ograniczonym;
6) kandydat daje rękojmię należytej realizacji zadań koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej.
2. Wymagania merytoryczne:
1) znajomość ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
oraz aktów wykonawczych do niej,
2) znajomość ustawy - Kodeks rodzinny i opiekuńczy.
3. Wymagania dodatkowe:
1) prawo jazdy kat B;
2) samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
3) odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań;
4) wysoki stopień empatii;
5) nieposzlakowana opinia;
6) kreatywność;
7) umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Windows oraz pakietu Office;
8) umiejętność pracy w zespole;
9) znajomość programu POMOST.
4. Zakres wykonywanych zadań:
1) udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka
w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej;
2) przygotowanie we współpracy z rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom
dziecka oraz asystentem rodziny, a w przypadku, gdy rodzinie dziecka nie został przydzielony
asystent rodziny- we współpracy z podmiotem organizującym pracę z rodziną, planu pomocy dziecku;
3) pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu
wzajemnego kontaktu;
4) zapewnienie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do
specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacji;
5) zgłaszanie do ośrodka adopcyjnego informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną,
w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających;
6) udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej;
7) przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy
zastępczej;
8) działania związane z naborem kandydatów do pełnienie funkcji rodziny zastępczej zawodowej,
niezawodowej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka;
9) udział przy kwalifikowaniu osób kandydujących do pełnienia funkcji rodziny zastępczej lub
prowadzenia rodzinnego domu dziecka;
10) udział w organizowaniu szkoleń dla kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej lub
prowadzenia rodzinnego domu dziecka oraz dla kandydatów do pełnienia funkcji dyrektorów
placówek opiekuńczo wychowawczych typu rodzinnego;
11) działania związane z zapewnieniem pomocy i wsparcia osobom sprawującym rodzinną pieczę
zastępczą, w szczególności w ramach grup wsparcia oraz rodzin pomocowych;
12) współpraca ze środowiskiem lokalnym w szczególności z ośrodkami pomocy społecznej,
sądami i ich organami pomocniczymi, instytucjami oświatowymi, podmiotami leczniczymi,
a także kościołami i związkami wyznaniowymi oraz z organizacjami społecznymi;
13) udział w dokonywaniu okresowej oceny sytuacji dzieci przebywających w rodzinnej pieczy
zastępczej;
14) udział w dokonywaniu oceny rodziny zastępczej lub prowadzącego rodzinny dom dziecka pod
względem predyspozycji do pełnienia powierzonej im funkcji oraz jakości wykonywanej
pracy;
15) udział w sporządzaniu opinii o których mowa w art. 139a ustawy o wspieraniu rodziny
i systemie pieczy zastępczej;
16) działania związane z prowadzeniem rejestru rodzin zastępczych oraz przebywających w nich
dzieci.
5. Wymagane dokumenty:
1) CV;
2) kserokopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenie
o zatrudnieniu – w przypadku pozostawania w stosunku pracy);
4) oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, że nie jest i nie był
pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie była mu zawieszona ani
ograniczona (dotyczy osób posiadających dzieci);
5) oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, o wypełnianiu obowiązku
alimentacyjnego w przypadku, gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego;
6) oświadczenie kandydata o niefigurowaniu w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na
Tle Seksualnym;
7) oświadczenie kandydata o rękojmi należytej realizacji zadań koordynatora rodzinnej pieczy
zastępczej;
8) oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, że nie był skazany
prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną o pełnej zdolności do
czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
10) oświadczenie kandydata zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji- zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
11) pisemną koncepcję pracy własnej na stanowisku koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej,
uwzględniającą metodologię pracy z dzieckiem i rodziną zmierzającą do opracowania planu
pomocy dziecku;
12) oświadczenie kandydata zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
6. Miejsce wykonywania pracy:
Teren powiatu lwóweckiego, praca w środowisku i w miejscu zamieszkania rodzin zastępczych
oraz w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lwówku Śląskim.
7. Forma zatrudnienia:
Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej- umowa o pracę, zadaniowy czas pracy, umowa
od 1 marca 2025 r.
8. Termin i miejsce składania dokumentów:
1) wymagane dokumenty należy składać osobiście w Powiatowym Centrum Pomocy
Rodzinie w Lwówku Śląskim (pokój Nr 1) lub za pośrednictwem poczty na adres:
Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lwówku Śląskim, ul. Szpitalna 4, 59- 600
Lwówek Śląski w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Koordynator rodzinnej pieczy
zastępczej- rekrutacja” w terminie do 24 lutego 2025 r., decyduje data wpływu do
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lwówku Śląskim;
2) dokumenty aplikacyjne, które wpłyną po wskazanym terminie lub dokumenty
niekompletne, nie będą rozpatrywane.
9. Informacje dodatkowe:
1) osoby spełniające wymagania określone w ogłoszeniu mogą zostać zaproszone na rozmowę
kwalifikacyjną, o terminie której kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie;
2) informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie BIP Powiatowego Centrum
Pomocy Rodzinie w Lwówku Śląskim http://pcprlwowekslaski.bipstrona.pl/ i na tablicy
ogłoszeń;
3) dokumenty aplikacyjne zostaną zwrócone kandydatowi w terminie 30 dni od dnia zakończenia
procesu rekrutacji.

https://bip.pcpr.powiatlwowecki.pl/wiadomosci/9569/wiadomosc/490017/nabor_na_stanowisko_koordynatora_rodzinnej_pieczy_zastepczej

Załączniki

23da2aa289b54a008158fd515749a5a0Xrv1GwZQhcWQ9fnI-0
23da2aa289b54a008158fd515749a5a0Xrv1GwZQhcWQ9fnI-0.jpg 879 KB

II NABÓR WNIOSKÓW - Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowisk pracy

II NABÓR WNIOSKÓW Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowisk pracy

II NABÓR WNIOSKÓW

NABÓR WNIOSKÓW PRACODAWCÓW/PODMIOTÓW PROWADZĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ O REFUNDACJĘ KOSZTÓW WYPOSAŻENIA LUB DOPOSAŻENIA STANOWISK PRACY

Termin składania wniosków od 17.02.2025 roku do 28.02.2025 roku

Druki wniosków oraz zasady przyznawania środków na rok 2025
do pobrania na stronie internetowej Powiatowego Urzędu Pracy
we Lwówku Śląskim

https://lwowekslaski.praca.gov.pl


Informacja:


> na witrynie internetowej: https://lwowekslaski.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/wsparcie-tworzenia-miejsc-pracy/refundacja-kosztow-wyposazenia-lub-doposazenia-stanowiska-pracy/-/asset_publisher/XSGfPey378S8/content/14553-refundacja-kosztow-wyposazenia-lub-doposazenia-stanowiska-pracy/10240

> telefoniczna dotycząca refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy pod numerem: 75 782 42 24 do 26 wew. 275

Załączniki

wniosek o refundację doposażenia stanowiska pracy 2025
wniosek o refundację doposażenia stanowiska pracy 2025.pdf 0 KB
formularz-informacji-pomoc-de-minimis-rozporzadzenie-2023-2831-09082024
formularz-informacji-pomoc-de-minimis-rozporzadzenie-2023-2831-09082024.pdf 426 KB
zasady działalność gospodarcza refundacja 2025
zasady działalność gospodarcza refundacja 2025.pdf 338 KB

NABÓR KANDYDATÓW DO SŁUŻBY W NADODRZAŃSKIM ODDZIALE STRAŻY GRANICZNEJ


Nabór na szkolenie: SEP do 1kV - eksploatacyjne

#FunduszeEuropejskie #FunduszeEU

Zdjęcie galerii artykułu:  - szkolenie SEP 2025
Zdjęcie galerii artykułu:  - szkolenie SEP 2025

Nabór na szkolenie: operator koparko-ładowarki

#FunduszeEuropejskie #FunduszeEU

Zdjęcie galerii artykułu:  - koparka 2025
Zdjęcie galerii artykułu:  - koparka 2025

Dyrektor Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze ogłasza konkurs dotyczący zatrudnienia pracownika w Sądzie Rejonowym w Lwówku Śląskim celem zastępstwa urzędnika w okresie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy (umowa o pracę na czas określony)


Statystyka z podziałem na gminy 2025


Statystyki 2025


Spotkanie informacyjne EURES - "Bezpieczna praca za granicą - przeciwdziałanie handlu ludźmi"

Zdjęcie galerii artykułu:  - EURES plakat
Zdjęcie galerii artykułu:  - EURES plakat

KFS 2025 r. - Ogłaszamy I nabór wniosków Krajowego Funduszu Szkoleniowego.

I NABÓR WNIOSKÓW KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO

od dnia 03.02.2025 r. do dnia 07.02.2025 r. podstawowy limit środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego według stanu na dzień 03.02.2025 r.
to  240 000,00 zł (dwieście czterdzieści tysięcy złotych)
Wnioski nalezy składać:
w formie papierowej PUP w Lwówku Śląskim ul. Budowlanych 1, (sekretariat) W przypadku wniosków nadesłanych pocztą lub przesyłką kurierską, o złożeniu wniosku decyduje data wpływu wniosku do PUP Lwówek Śląski. drogą elektroniczną poprzez platformę ePUAP. Wnioski muszą być podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu z zachowaniem zasad przewidzianych w przepisach o podpisie elektronicznym lub potwierdzone profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej.

Wnioski złożone poza wskazanym terminem nie będą rozpatrywane!

Przy rozpatrywaniu wniosków urząd zastosuje następujące kryteria:

  • pracodawca w trakcie trwania naborów może złożyć wniosek o środki KFS mając na uwadze, że wsparcie zostanie udzielone tylko na jedno szkolenie (bez badań lekarskich) jeden egzamin lub studia podyplomowe (studia podyplomowe mogą być prowadzone przez naczelny instytut badawczy oraz instytut PAN które wystawiają dokument potwierdzający ukończenie studiów). Firma ma możliwość przeszkolić dowolną liczbę osób zatrudnionych i pracodawcę, ale jedna osoba może skorzystać tylko z jednego szkolenia, egzaminu lub studiów podyplomowych.
  • w przypadku przekroczenia limitu środków z naboru I (tj. 240 000,00 zł) dopuszcza się negocjację ceny usługi kształcenia ustawicznego i liczby osób objętych kształceniem ustawicznym;
  • wnioski złożone na druku nieobowiązującym, nieaktualnym lub niedostosowanym do priorytetów zawartych w aktualnym ogłoszeniu w PUP Lwówek Śląski pozostaną bez rozpatrzenia.
  • Urząd nie udzieli wsparcia dla pracodawców posiadających zaległości z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych oraz Fundusz Emerytur Pomostowych,
  • w przypadku priorytetu I Urząd Pracy będzie brał pod uwagę wyłącznie zawody deficytowe określone w Barometrze zawodów na rok 2025 dla powiatu lwóweckiego,
  • w pierwszej kolejności pod uwagę będą brane wnioski pracodawców, którzy w 2024 roku nie otrzymali wsparcia 

Procedura rozpatrywania wniosków PUP Lwówek Śląski uwzględnia:

  • zgodność dofinansowanych działań z ustalonymi priorytetami wydatkowania środków KFS na dany rok tj. 2025;
  • zgodność kompetencji nabywanych przez uczestników kształcenia ustawicznego z potrzebami lokalnego lub regionalnego rynku pracy;
  • koszty usługi kształcenia ustawicznego wskazanej do sfinansowania ze środków KFS w porównaniu z kosztami podobnych usług dostępnych na rynku;
  • posiadanie przez realizatora usługi kształcenia ustawicznego finansowanej ze środków KFS certyfikatów jakości oferowanych usług kształcenia ustawicznego;
  • w przypadku kursów – posiadanie przez realizatora kształcenia ustawicznego dokumentu, na podstawie którego prowadzi on pozaszkolne formy kształcenia ustawicznego;
  • plany dotyczące dalszego zatrudnienia osób, które będą objęte kształceniem ustawicznym finansowanym ze środków KFS;
  • możliwość sfinansowania ze środków KFS działań określonych we wniosku, z uwzględnieniem limitów, o których mowa w art. 109 ust. 2k i 2m ustawy.
  • do dofinansowania w pierwszej kolejności będą zakwalifikowane wnioski, które uzyskały najwyższą liczbę punktów z oceny merytorycznej – karta oceny wniosku (W przypadku niewystarczającej kwoty środków KFS na sfinansowanie wszystkich złożonych wniosków w naborze do realizacji dopuszczone zostaną te wnioski, które w punktacji uzyskają najwyższą liczbę punktów i nie otrzymały wsparcia w roku 2024).

Środki z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, Powiatowy Urząd Pracy w Lwówku Śląskim przeznaczy na finansowanie działań związanych z kształceniem ustawicznym pracowników i pracodawców zgodnych z priorytetami ustalonymi na rok 2025:

Priorytet I
Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji w zawodach określonych jako deficytowe na danym terenie tj. w powiecie lub w województwie.

 


Lista zawodów deficytowych w powiecie lwóweckim 2025:
Kierowcy samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych, kierowcy samochodów osobowych, magazynierzy, nauczyciele przedszkoli,  pomoce kuchenne, pozostali specjaliści edukacji, pracownicy administracyjni i biurowi, pracownicy ds. budownictwa drogowego i kolejowego,  pracownicy robót wykończeniowych w budownictwie, pracownicy służb mundurowych,  pracownicy socjalni,  przetwórcy mięsa i ryb, psycholodzy i psychoterapeuci, robotnicy budowlani,  rolnicy i hodowcy,  spawacze, tapicerzy, zaopatrzeniowcy i dostawcy.

 

Priorytet II
Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji w związku z zastosowaniem w firmach nowych procesów, technologii i narzędzi pracy.
Załącznik nr 1 - Oświadczenie pracodawcy priorytet 2
Priorytet III
Wsparcie kształcenia ustawicznego pracodawców i ich pracowników zgodnie z potrzebami szkoleniowymi, które pojawiły się na terenach dotkniętych przez powódź we wrześniu 2024 roku.
Załącznik nr 2 - Oświadczenie pracodawcy priorytet 3
Priorytet IV
Poprawa zarządzania i komunikacji w firmie w oparciu o zasady przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi, rozwoju dialogu społecznego, partycypacji pracowniczej i wspierania integracji w miejscu pracy.
Priorytet V
Promowanie i wspieranie zdrowia psychicznego oraz tworzenie przyjaznych środowisk pracy poprzez m.in. szkolenia z zakresu zarządzania wiekiem, radzenia sobie ze stresem, pozytywnej psychologii, dobrostanu psychicznego oraz budowania zdrowej i różnorodnej kultury organizacyjnej.
Priorytet VI
Wsparcie cudzoziemców, w szczególności w zakresie zdobywania wiedzy na temat polskiego prawa pracy i integracji tych osób na rynku pracy.
Załącznik nr 3 - Oświadczenie pracodawcy priorytet 6
Priorytet VII
Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji niezbędnych w sektorze usług zdrowotnych i opiekuńczych.
Załącznik nr 4 - Oświadczenie pracodawcy priorytet 7

Priorytet VIII
Rozwój umiejętności cyfrowych.
Załącznik nr 5 - Oświadczenie pracodawcy priorytet 8

Priorytet IX
Wsparcie rozwoju umiejętności związanych z transformacją energetyczną.


 
Skorzystać ze środków KFS nie mogą :
osoby współpracujące przy prowadzeniu działalności gospodarczej – zgodnie z art. 8 ust. 11 ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych są to : małżonek, dzieci własne lub dzieci drugiego małżonka i dzieci przysposobione, rodzice oraz macocha i ojczym, pozostające we wspólnym gospodarstwie domowym i współpracujące przy prowadzeniu działalności.
Środki KFS mogą być przyznane na sfinansowanie kosztów kształcenia ustawicznego w przypadku:
  • mikroprzedsiębiorstw w wysokości 100% kosztów, nie więcej jednak niż 300% przeciętnego wynagrodzenia w danym roku na jednego uczestnika,
  • pozostali pracodawcy w wysokości 80% kosztów, nie więcej jednak niż 300% przeciętnego wynagrodzenia w danym roku na jednego uczestnika.
Wnioski należy składać w naborze ogłoszonym minimum 30 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia kształcenia ustawicznego i które się nie rozpoczęło.
Dokumenty do pobrania:
  • Wniosek KFS wraz z załącznikami na rok 2025
  • Załącznik nr 1 - Oświadczenie pracodawcy priorytet 2
  • Załącznik nr 2 - Oświadczenie pracodawcy priorytet 3
  • Załącznik nr 3 - Oświadczenie pracodawcy priorytet 6
  • Załącznik nr 4 - Oświadczenie pracodawcy priorytet 7
  • Załącznik nr 5 - Oświadczenie pracodawcy priorytet 8
  • Program i zakres egzaminu
  • Formularz informacji przedstawionych przy ubieganiu się o pomoc de minimis. Z dniem 01.01.2024r. zwiększył się limit pomocy de minimis oraz zmieniono okres wykazywania otrzymanej pomocy na okres 3 minionych lat (3x 365 dni)
  • karta oceny wniosku
Szczegółowe informacje można uzyskać:
 
OSOBIŚCIE TELEFONICZNIE INTERNETOWO
Powiatowy Urząd Pracy ul. Budowlanych 1
59-600 Lwówek Śląski Pokój 8, Pokój 6

............................................
Barbara Zaborowska - specjalista ds. rozwoju zawodowego, tel.
75 782 42 24 wew. 257,
Paweł Karpowicz -
Z-ca kierownika CAZ tel. 75 782 42 24 wew. 202 

..........................................
 

strona internetowa PUP: www.lwowekslaski.praca.gov.pl
zakładka:
formy aktywizacji dla pracodawców i przedsiębiorców
e-mail: b.zaborowska@lwowekslaski.praca.gov.pl caz@lwowekslaski.praca.gov.pl

Przez ePUAP / usługę e-Doręczenia Wniosek należy opatrzeć podpisem elektronicznym.

Zdjęcie galerii artykułu:  - kfs1
Zdjęcie galerii artykułu:  - kfs1 Zdjęcie galerii artykułu:  - kfs2 Zdjęcie galerii artykułu:  - kfs3 Zdjęcie galerii artykułu:  - kfs4 Zdjęcie galerii artykułu:  - kfs5 Zdjęcie galerii artykułu:  - kfs6

Załączniki

KARTA OCENY KFS
KARTA OCENY KFS.docx 35 KB
Formularz przy ubieganiu się o pomoc de minimis 2025
Formularz przy ubieganiu się o pomoc de minimis 2025.pdf 579 KB
wniosek z KFS - 2025 dobry
wniosek z KFS - 2025 dobry.doc 1352 KB
program i zakres egzaminu
program i zakres egzaminu.doc 180 KB
załącznik nr 1 - oświadczene pracodawcy priorytet 2.
załącznik nr 1 - oświadczene pracodawcy priorytet 2..docx 13 KB
załącznik nr 2 - oświadczene pracodawcy priorytet 3.
załącznik nr 2 - oświadczene pracodawcy priorytet 3..docx 13 KB
Załącznik nr 3 oświadczenie pracodawcy - priorytet 6
Załącznik nr 3 oświadczenie pracodawcy - priorytet 6 .docx 13 KB
załącznik nr 4 - oświadczene pracodawcy priorytet 7.
załącznik nr 4 - oświadczene pracodawcy priorytet 7..docx 13 KB
załącznik nr 5 oświadczene pracodawcy - priorytet 8
załącznik nr 5 oświadczene pracodawcy - priorytet 8.docx 13 KB

Szkolenia indywidualne

Zdjęcie galerii artykułu:  - szkolenia indywidualne 2025
Zdjęcie galerii artykułu:  - szkolenia indywidualne 2025

Krajowy Fundusz Szkoleniowy - dokumenty do pobrania

Załączniki

Wniosek KFS 2025
Wniosek KFS 2025.pdf 1700 KB
Formularz przy ubieganiu się o pomoc de minimis 2024
Formularz przy ubieganiu się o pomoc de minimis 2024.pdf 579 KB
program i zakres egzaminu
program i zakres egzaminu.doc 180 KB
KARTA OCENY KFS
KARTA OCENY KFS.pdf 432 KB
załącznik nr 1 - oświadczene pracodawcy priorytet 2.
załącznik nr 1 - oświadczene pracodawcy priorytet 2..docx 13 KB
załącznik nr 2 - oświadczene pracodawcy priorytet 3.
załącznik nr 2 - oświadczene pracodawcy priorytet 3..docx 13 KB
Załącznik nr 3 oświadczenie pracodawcy - priorytet 6
Załącznik nr 3 oświadczenie pracodawcy - priorytet 6 .docx 13 KB
załącznik nr 4 - oświadczene pracodawcy priorytet 7.
załącznik nr 4 - oświadczene pracodawcy priorytet 7..docx 13 KB
załącznik nr 5 oświadczene pracodawcy - priorytet 8
załącznik nr 5 oświadczene pracodawcy - priorytet 8.docx 13 KB

Staże i bony stażowe (dot. pracodawcy) - dokumenty do pobrania


Staże i bony stażowe (dot. bezrobotnych) - dokumenty do pobrania


Projekt realizowany w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lwówku Śląskim w ramach Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus


 
 
Powiatowy Urząd Pracy w Lwówku Śląskim realizuje projekt w ramach Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus dla: Osi Priorytetowej 7 Fundusze Europejskie na rzecz rynku pracy i włączenia społecznego na Dolnym Śląsku, Działania 7.1 Aktywizacja osób na rynku pracy, Typ 7.1.A Projekty powiatowych urzędów pracy, pt. "Aktywizacja osób pozostających bez pracy w powiecie lwóweckim".


Termin realizacji projektu:    01.01.2023 r. – 31.12.2024 r.
 
Kwota dofinansowania:   2 999 383,97 zł (w tym 2 099 568,79 zł ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus)                                               
 
Celem projektu jest zwiększenie możliwości zatrudnienia osób pozostających bez pracy w powiecie lwóweckim.

Wsparciem w projekcie objęte zostaną osoby bezrobotne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lwówku Śląskim.
Grupę docelową wsparcia stanowią osoby bezrobotne, w rozumieniu ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, w szczególności:
a) znajdujące się w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy, tj. kobiety, osoby w wieku
50 lat i więcej, osoby z niepełnosprawnościami, osoby długotrwale bezrobotne, osoby
o niskich kwalifikacjach;
b) osoby młode w wieku 18-29 lat, zwłaszcza: z grupy NEET (tzn. osoby młode w wieku 15-29 lat, które spełniają łącznie trzy następujące warunki: 
 - nie pracują tj. są osobami bezrobotnymi lub osobami biernymi zawodowo, 
 - nie kształcą się tj. nie uczestniczą w kształceniu formalnym w trybie stacjonarnym, 
 - nie szkolą się tj. nie uczestniczą w pozaszkolnych zajęciach mających na celu uzyskanie, uzupełnienie lub doskonalenie umiejętności i kwalifikacji zawodowych lub ogólnych, potrzebnych do wykonywania pracy).
Planowany zakres wsparcia:
  • pośrednictwo pracy i/lub poradnictwo zawodowe – około 187 osób;
  • staże – 55 osób (rekrutacja zakończona);
  • prace interwencyjne –  30 osób (rekrutacja zakończona)
  • szkolenia – około 7 osób (rekrutacja trwa od 3 lipca 2023 roku do wyczerpania środków);
  • jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej – około 75 osób (rekrutacja trwa od 3 lipca 2023 roku do wyczerpania środków),
  • bon na zasiedlenie – 20 osób (rekrutacja trwa od 3 lipca 2023 roku do wyczerpania środków).  
Projekt jest realizowany zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, zasadą równości szans kobiet i mężczyzn, zasadą zrównoważonego rozwoju oraz Kartą Praw Podstawowych Unii Europejskiej z dnia 26 października 2012 r. i Konwencją o Prawach Osób Niepełnosprawnych sporządzoną w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r.  

Głównym rezultatem, który zostanie osiągnięty dzięki realizacji projektu będzie podjęcie zatrudnienia przez około 110 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lwówku Śląskim (w tym około 10 osób długotrwale bezrobotnych oraz około 55 osób w wieku 18-29 lat).


Szczegółowe informacje i wskazówki można uzyskać w trakcie trwania projektu w urzędzie lub telefonicznie:
- o projekcie: pokój 7, tel. 75 782 42 24 wew. 255;
- z zakresu aktywnych form wsparcia:
  • staż – pokój nr 4; tel. 75 782 42 24 wew. 274;
  • bon na zasiedlenie i prace interwencyjne – pokój nr 13; tel. 75 782 42 24 wew. 276;
  • szkolenia – pokój nr 8; tel. 75 782 42 24 wew. 257;
  • jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej – pokój nr 4; tel. 75 782 42 24 wew. 259.
Informacje dla osób bezrobotnych udzielają również doradcy klienta i pośrednicy pracy.

Każdemu uczestnikowi projektu przysługuje możliwość pisemnego zgłaszania do Instytucji Pośredniczącej (Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy-Filia we Wrocławiu,
ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 4,52-326 Wrocław) podejrzenia o niezgodności Projektu lub działań Beneficjenta (Powiat lwówecki/Powiatowy Urząd Pracy w Lwówku Śląskim)
z Konwencją o Prawach Osób Niepełnosprawnych sporządzoną w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r. oraz Kartą Praw Podstawowych Unii Europejskiej z dnia
26 października 2012 r..
Każdemu podmiotowi uczestniczącemu w Projekcie przysługuje możliwość zgłaszania Instytucji Pośredniczącej, m.in. za pomocą anonimowego formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej Instytucji Pośredniczącej: http://www.dwup.pl/kontakt/formularz.html, informacji o możliwości wystąpienia nadużycia finansowego, w tym konfliktu interesów lub korupcji.
#FunduszeUE   #FunduszeEuropejskie

 

Załączniki

Wniosek o dotację
Wniosek o dotację.pdf 760 KB
wniosek o skierowanie na szkolenie pod zapewnienie zatrudnienia
wniosek o skierowanie na szkolenie pod zapewnienie zatrudnienia.pdf 299 KB
Informacja dla przedsiębiorców
Informacja dla przedsiębiorców.pdf 1379 KB
Wolne środki
Wolne środki.pdf 1177 KB
plakat staż1
plakat staż1.pdf 412 KB
plakat działalność nowy
plakat działalność nowy.pdf 271 KB
bon na zasiedlenie
bon na zasiedlenie.pdf 417 KB
środki na rozpoczęcie działalności gospodarczej
środki na rozpoczęcie działalności gospodarczej.pdf 410 KB

Strona główna - Projekty


Ogłoszenie o pracę na stanowisko: Osoba sprzątająca


Informacja o skróconym czasie pracy urzędu


Życzenia świąteczne


Informacja o naborze wniosków


Zakończenie kadencji Powiatowej Rady Rynku Pracy


NABÓR WNIOSKÓW O ZAWARCIE UMOWY O ZORGANIZOWANIE STAŻU

NABÓR WNIOSKÓW O ZAWARCIE UMOWY
O ZORGANIZOWANIE STAŻU

W 2025 ROKU
OD DNIA 27.01.2025r.

 
ZAPRASZAMY
PRZEDSIĘBIORCÓW / PRACODAWCÓW
 DO ORGANIZOWANIA STAŻY DLA OSÓB BEZROBOTNYCH

 
AKTUALNE DRUKI, ZASADY, WARUNKI DO POBRANIA NA STRONIE
INTERNETOWEJ PUP:

https://lwowekslaski.praca.gov.pl/

szczegółowe informacje można uzyskać w siedzibie Urzędu:
ul. Budowlanych 1, 59-600 Lwówek Śląski pok. nr 4
tel. 75 782 42 24 wew. 274

Załączniki

wniosek o staż
wniosek o staż.pdf 487 KB
zasady i informacje w organizowania stażu
zasady i informacje w organizowania stażu.docx 22 KB

Doposażenie stanowiska pracy- dokumenty do pobrania

Załączniki

wniosek o refundację doposażenia stan.pracy 2025
wniosek o refundację doposażenia stan.pracy 2025.pdf 337 KB
Wniosek na doposażenie- PFRON (utworzenie stanowiska pracy dla osoby niepełnosprawnej)
Wniosek na doposażenie- PFRON (utworzenie stanowiska pracy dla osoby niepełnosprawnej).pdf 977 KB
Formularz informacji de minimis w rolnictwie
Formularz informacji de minimis w rolnictwie.pdf 313 KB
formularz-informacji-pomoc-de-minimis-rozporzadzenie-2023-2831-09082024
formularz-informacji-pomoc-de-minimis-rozporzadzenie-2023-2831-09082024.pdf 426 KB
Opis - Doposazenie stanowiska pracy
Opis - Doposazenie stanowiska pracy.pdf 226 KB
zasady refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy 2025
zasady refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy 2025.pdf 338 KB

Dofinansowanie podjęcia działalności gospodarczej - dokumenty do pobrania


Prace interwencyjne - dokumenty do pobrania


Informacje o publikacji dokumentu

Menu Display